X
Produkt byl přidán do objednávky.

Kariéra - aktuální nabídka zamĕstnání

Informace pro uchazeče o zaměstnání ve společnosti Z - TRADE s. r. o.

Veškeré poskytnuté údaje budou zpracovávány v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecným nařízením o ochraně osobních údajů, a budou využívány pouze za účelem výběrového řízení ve společnosti Z - TRADE s.r.o., jako správcem osobních údajů se sídlem se sídlem třída Soukenická 93, Olivětín 550 01 Broumov, a to zejména z důvodu oprávněných zájmů správce (výběr vhodného kandidáta). Veškeré poskytnuté údaje budou po ukončení výběrového řízení nejpozději však do 6 měsíců od jejich poskytnutí zlikvidovány (skartovány) v souladu s výše uvedenými předpisy. V případě, že máte zájem na tom, aby společnost Z - TRADE s.r.o. zpracovávala Vámi poskytnuté údaje za účelem evidence budoucích potenciálních zaměstnanců i po výše uvedené době, je nutné k takovému zpracování poskytnout souhlas (souhlas se zpracováním údajů je k dispozici na vyžádání na e-mailu: ztrade@ztrade.cz) . Kdykoli se můžete písemně obrátit na náš výše uvedený e-mail nebo adresu a požadovat přístup k vašim osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování. Můžete také vznést námitku proti zpracování, podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů (Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7) a máte také práva na přenositelnost Vámi poskytnutých údajů.

V případě, že v době doručení vaší žádosti nebude vyhlášeno vaší praxi žádné adekvátní výběrové řízení, Vaše žádost nebude zohledněna, evidována ani zpracovávána a veškeré Vámi poskytnuté údaje budou okamžitě nenávratně vymazány. O vymazání údajů budete samozřejmě informováni. Děkujeme za pochopení. Personální oddělení, Z - TRADE s.r.o.     

Vedoucí nákupu/ nákupčí na HPP

Co bude Vaše práce?

Jako Vedoucí nákupu:

  • Budete řídit centrální nákup středně velké rodinné prosperující firmy
  • Povedete tým 5 lidí (oddělení nákupu, kvality, dokladového příjmu)
  • Budete se podílet na zlepšování procesů
  • Zorientujete se v příslušné oborové legislativě
  • Budete odpovědni za nastavování, revidování a zlepšování procesů v rámci svého oddělení a v návaznosti na další oddělení
  • Budete mít prostor pro navrhování a realizování rozvojových opatření
  • Činnosti spojené s rolí nákupčího (viz níže)

V roli  Nákupčí Vás čeká:

  • Řízení nákupu svěřené produktové kategorie, monitoring skladových zásob a jejich porovnávání s plánem organizace a s požadavky zákazníka
  • Zpracování plánů k zajištění bezproblémového chodu logistiky
  • Posuzování nabídek jednotlivých dodavatelů dle stanovených kritérií (užitné vlastnosti, kvalita, cena, způsob dopravy, dodací lhůty atp.)
  • Tvorba cenových přehledů a sortimentního porovnání
  • Spolupráce na tvorbě kalkulací a analýz pro nové produkty
  • Komunikace s dodavateli zboží a materiálů zejména v anglickém a polském jazyce a reprezentace firmy v oblasti nákupu a logistiky na tuzemském a zahraničním trhu
  • Koordinace procesu vyhledávání nových a hodnocení stávajících dodavatelů
  • Kontrolní činnost dle nastavených mechanik (objednávky, stavy skladového hospodářství, cen ad.) Sledování a vyhodnocování potřeb trhu
  • Zpracování podkladů, statistik a analýz pro vedení společnosti
  • Správa dat v interním informačním systému K2
  • Pravidelná práce s programy MS Office
  • Občasné výjezdy na služební cesty po ČR i do zahraničí (veletrhy, jednání,…)
  • Spolupráce s ostatními úseky společnosti (obchod, marketing,…)
  • Spolupráce s mladým a přátelským kolektivem
  • Ambice na pozici vedoucího nákupu

Jaké znalosti a dovednosti Vás na tuto pozici předurčují

  • Ukončené minimálně středoškolské vzdělání
  • Znalost anglického jazyka podmínkou
  • Znalost polského jazyka výhodou
  • Pokročilou znalost MS Office (Word, Excel Outlook)
  • Řidičský průkaz skupiny B/aktivní řidič
  • Analytické a logické myšlení v návaznosti na další souvislosti a procesy ve firmě
  • Cit pro detail
  • Umění asertivně vyjednávat
  • Schopnost organizovat si vlastní práci s ohledem na priority
  • Schopnost samostatného rozhodování, zodpovědnost, pečlivost a bezúhonnost
  • Profesionální a příjemné vystupování
  • Dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti
  • Chuť, nadšení a zapálení do práce
  • Pracovitost, samostatnost a loajalitu
  • Ochotu dále se vzdělávat a učit se novým věcem
  • Praxe na obdobné pozici výhodou (nákupčí), podmínkou (vedoucí nákupu) 

Co vám chceme nabídnout?

  • Perspektivu dlouhodobé spolupráce ve společnosti, která je lídrem trh
  • Prostor pro seberealizaci a rychlou možnost kariérního růstu, kterou podporujeme
  • Atraktivní základní finanční ohodnocení a 13. plat
  • Pravidelnou pracovní dobu a možnost pružné pracovní doby, podle vašich potřeb
  • V práci vám budou k dispozici moderní technologie
  • Řadu zaměstnaneckých benefitů, včetně garance růstu celé společnosti a tím i vás
  • Práci na HPP, protože dělat napůl to nechceme ani my, ani vy
  • Jazykové kurzy a další vzdělávání hrazené zaměstnavatelem v rámci pracovní doby jsou samozřejmostí, neustále svoje zaměstnance systematicky rozvíjíme
  • Podporu a zázemí silné a dynamicky se rozvíjející společnosti
  • Pohodové klima mezilidských vztahů a otevřené komunikace
  • Vedení ředitelem, který má jasnou vizi a vede společnost každým rokem k růstu
  • Zastoupení světových značek a sílu vyjednávací pozice
  • Občasné cestování do zahraničí pro posilování a budování vztahů s dodavateli (Polsko, Čína, Německo,…)

Životopisy zasílejte na E-mail jakub.krivohlavek@ztrade.cz

Vytisknout stránku

© 2020, Z-TRADE s.r.o. – všechna práva vyhrazena | CZ | SK | EN | Obchodní podmínky | Mapa stránek